Termín:market: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=market |Definition=zvláštny druh supermarketov s plochou do 800 m² |Field=marketing |Related terms=supermarket², typológia predajn9 |Bibliography=PODĽ…“)
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=zvláštny druh supermarketov s plochou do 800 m²
 
|Definition=zvláštny druh supermarketov s plochou do 800 m²
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=supermarket², typológia predajn9
+
|Related terms=supermarket², typológia predajní
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný

Verzia zo dňa a času 14:57, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: zvláštny druh supermarketov s plochou do 800 m²
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: supermarket², typológia predajní
Poznámka: Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.