Termín:potravinárska predajňa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=potravinárska predajňa |Definition=taká, v ktorej podiel potravín na celkovom obrate dosiahne 80 % a viac |Field=marketing |Related terms=predajňa |Bib…“)
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=taká, v ktorej podiel potravín na celkovom obrate dosiahne 80 % a viac
 
|Definition=taká, v ktorej podiel potravín na celkovom obrate dosiahne 80 % a viac
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=predajňa
+
|Related terms=predajňa, nepotravinárska predajňa
|Bibliography=PODĽA: Štatistická ročenka SR, 2005.
+
|Bibliography=PODĽA Štatistická ročenka SR 2005.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 11:24, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: taká, v ktorej podiel potravín na celkovom obrate dosiahne 80 % a viac
Zdroj: PODĽA Štatistická ročenka SR 2005.

Príbuzné termíny: predajňa, nepotravinárska predajňa