Termín:náklady spojené so zákazníckym servisom: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=náklady spojené so zákazníckym servisom |Definition=hlavným nákladom, ktorý môže vyplynúť z nedostatočnej úrovne zákazníckeho servi­su, sú…“)
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=náklady spojené so zákazníckym servisom
 
|Name=náklady spojené so zákazníckym servisom
 
|Definition=hlavným nákladom, ktorý môže vyplynúť z nedostatočnej úrovne zákazníckeho servi­su, sú náklady súvisiace so stratou predajnej príležitosti
 
|Definition=hlavným nákladom, ktorý môže vyplynúť z nedostatočnej úrovne zákazníckeho servi­su, sú náklady súvisiace so stratou predajnej príležitosti
|Field=logistika
+
|Field=obchod, účtovníctvo, kalkulácia nákladov
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Ďalej sem patria všetky náklady spojené s podporou zákazníckeho servisu (popredajný servis a pod.) a manipuláciou s vráte­ným tovarom (reklamácie).
+
|Comment=Ďalej sem patria všetky náklady spojené s podporou zákazníckeho servisu (popredajný servis a pod.) a manipuláciou s vráte­ným tovarom (reklamácie).
|Context source=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 17:07, 27. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, účtovníctvo, kalkulácia nákladov
Definícia: hlavným nákladom, ktorý môže vyplynúť z nedostatočnej úrovne zákazníckeho servi­su, sú náklady súvisiace so stratou predajnej príležitosti
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.

Poznámka: Ďalej sem patria všetky náklady spojené s podporou zákazníckeho servisu (popredajný servis a pod.) a manipuláciou s vráte­ným tovarom (reklamácie).