Termín:priamy facing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=priamy facing |Definition=pohľad z čelnej strany |Field=obchod |Related terms=merchadising, facing |Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obc…“)
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=priamy facing
 
|Name=priamy facing
|Definition=pohľad z čelnej strany
+
|Definition=jeden z cieľov výrobcu rozšíriť kontakt tovaru zo zákazníkom z čelnej strany
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
|Related terms=merchadising, facing
+
|Related terms=merchandising, facing, bočný facing
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Profesionalizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:34, 21. december 2018

Profesionalizmus [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: jeden z cieľov výrobcu rozšíriť kontakt tovaru zo zákazníkom z čelnej strany
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising, facing, bočný facing