Termín:rýchla väčšina: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=rýchla väčšina
 
|Name=rýchla väčšina
 
|Definition=zákazníci, ktorí sú podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie rozvážni kupujúci, prijímajú však nové produkty rýchlejšie ako priemerní kupujúci
 
|Definition=zákazníci, ktorí sú podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie rozvážni kupujúci, prijímajú však nové produkty rýchlejšie ako priemerní kupujúci
|Field=obchod
+
|Field=obchod, spotrebiteľ
 
|Related terms=typológia zákazníkov
 
|Related terms=typológia zákazníkov
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:14, 28. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, spotrebiteľ
Definícia: zákazníci, ktorí sú podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie rozvážni kupujúci, prijímajú však nové produkty rýchlejšie ako priemerní kupujúci
Zdroj: PODĽA: Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.

Príbuzné termíny: typológia zákazníkov