Termín:rýchla väčšina: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=rýchla väčšina |Definition=zákazníci, ktorí sú podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie rozvážni kupu…“)
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=typológia zákazníkov
 
|Related terms=typológia zákazníkov
 +
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 12:22, 6. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: zákazníci, ktorí sú podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie rozvážni kupujúci, prijímajú však nové produkty rýchlejšie ako priemerní kupujúci
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: typológia zákazníkov