Termín:individuálne označovanie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=individuálne označovanie |Definition=využívanie samostatnej značky pre jednotlivé produkty bez použitia skupinovej značky, ktorá by ich spájala s…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=individuálne označovanie
 
|Name=individuálne označovanie
 
|Definition=využívanie samostatnej značky pre jednotlivé produkty bez použitia skupinovej značky, ktorá by ich spájala s ostatnými značkami firmy
 
|Definition=využívanie samostatnej značky pre jednotlivé produkty bez použitia skupinovej značky, ktorá by ich spájala s ostatnými značkami firmy
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=individuálna značka
 
|Related terms=individuálna značka
 
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Aktuálna revízia z 16:05, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: využívanie samostatnej značky pre jednotlivé produkty bez použitia skupinovej značky, ktorá by ich spájala s ostatnými značkami firmy
Zdroj: PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Príbuzné termíny: individuálna značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: individual branding