Termín:homogenita trhového segmentu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=homogenita trhového segmentu |Definition=vyjadruje, aké je nákupné správanie spotrebiteľov v rámci jedného segmentu podobné |Field=obchod |Synonyms…“)
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Synonyms=trhový segment
 
|Synonyms=trhový segment
|Bibliography=PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
+
|Bibliography=PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 23:58, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: vyjadruje, aké je nákupné správanie spotrebiteľov v rámci jedného segmentu podobné
Zdroj: PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podie trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.

Synonymum: trhový segment
Cudzojazyčný ekvivalent: en: homogenity of market segment