Termín:marketing značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=marketing značky
 
|Name=marketing značky
|Definition=technika v oblasti marketingu, kedy sa každým produktom spoločnosti zaoberá určitý manažér značky, resp. produktový manažér
+
|Definition=technika v oblasti marketingu, na základe ktorej sa každým produktom spoločnosti zaoberá určitý manažér značky, resp. produktový manažér
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Related terms=manažér značky, produktový manažér
 
|Related terms=manažér značky, produktový manažér
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 22:20, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: technika v oblasti marketingu, na základe ktorej sa každým produktom spoločnosti zaoberá určitý manažér značky, resp. produktový manažér
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: manažér značky, produktový manažér
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand marketing