Termín:manažér trhu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=manažér trhu
 
|Name=manažér trhu
|Definition=zodpovedá za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
+
|Definition=manažér, ktorý zodpovedá za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, organizácia podniku
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association, 1995.
+
|Related terms=manažér
 +
|Bibliography=PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association, 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 16:01, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, organizácia podniku
Definícia: manažér, ktorý zodpovedá za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
Zdroj: PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association, 1995.

Príbuzné termíny: manažér
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market manager