Termín:trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Revízia 368007 používateľa Unknown user (diskusia) bola vrátená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=trh
 
|Name=trh
 
|Definition=rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
 
|Definition=rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=zákazník, transakcia
 
|Related terms=zákazník, transakcia
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=market}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=market
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 12:16, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: zákazník, transakcia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market