Termín:cause-related marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Premenovanie referencií s indexom)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=
+
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
 
|Synonyms=CRM²
 
|Synonyms=CRM²
|Bibliography=
+
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 10:45, 15. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: CRM²
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹