Termín:CRM²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Ivor premiestnil stránku Termín:CRM ² na Termín:CRM², ale neponechal presmerovanie: Premenovanie stránok s indexom)
(Premenovanie referencií s indexom)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM ¹
+
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Verzia zo dňa a času 16:38, 8. september 2017

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cause-related marketing