Termín:analýza portfólia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=analýza portfólia
 
|Name=analýza portfólia
 
|Definition=metóda, ktorá vyznačuje a hodnotí pozíciu analyzovaných prvkov (hospodárskych jednotiek, produktov, cenných papierov) so zreteľom na hlavné premenné, determinujúce rozhodovanie týkajúce sa tvorby optimálnej štruktúry súboru (portfólia) týchto prvkov
 
|Definition=metóda, ktorá vyznačuje a hodnotí pozíciu analyzovaných prvkov (hospodárskych jednotiek, produktov, cenných papierov) so zreteľom na hlavné premenné, determinujúce rozhodovanie týkajúce sa tvorby optimálnej štruktúry súboru (portfólia) týchto prvkov
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=analýza podnikateľského portfólia
|Related terms=výkon, analýza podnikateľského portfólia
+
|Bibliography=PODĽA:
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Altkorn, J., Kramer, T.: Leksykon marketingu. 1998.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
+
|Comment=Premennými sú veľkosť očakávaného zisku (os y) a veľkosť rizika zmeny hodnoty (os x). Vo všeobecnej rovine existuje viacero metód analýzy portfólia, ktoré sa využívajú v tvorbe stratégií, plánovania marketingu a rozvoja podniku.
|Context source=
+
 
|URL=
+
Pre JL: termín výkon je v kategórii MEDICÍNA (pôvodné termíny), pre MARKETING nemáme termín výkon.
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=Premennými sú veľkosť očakávaného zisku (os y) a veľkosť rizika zmeny hodnoty (os x). Vo všeobecnej rovine existuje viacero metód analýzy portfólia, ktoré sa využívajú v tvorbe stratégií, plánovania marketingu a rozvoja podniku. Vo všeobecnej rovine existuje viacero metód analýzy portfólia, ktoré sa využívajú v tvorbe stratégií, plánovania marketingu a rozvoja podniku.
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 20:01, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, ktorá vyznačuje a hodnotí pozíciu analyzovaných prvkov (hospodárskych jednotiek, produktov, cenných papierov) so zreteľom na hlavné premenné, determinujúce rozhodovanie týkajúce sa tvorby optimálnej štruktúry súboru (portfólia) týchto prvkov
Zdroj: PODĽA:

Príbuzné termíny: analýza podnikateľského portfólia
Poznámka: Premennými sú veľkosť očakávaného zisku (os y) a veľkosť rizika zmeny hodnoty (os x). Vo všeobecnej rovine existuje viacero metód analýzy portfólia, ktoré sa využívajú v tvorbe stratégií, plánovania marketingu a rozvoja podniku.

Pre JL: termín výkon je v kategórii MEDICÍNA (pôvodné termíny), pre MARKETING nemáme termín výkon.