Termín:POPAI: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=POP materiály, AMA, marketingová komunikácia, bod predaja, reklama
 
|Related terms=POP materiály, AMA, marketingová komunikácia, bod predaja, reklama
|Synonyms=point of purchase advertising international
+
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=point of purchase advertising international}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=point of purchase advertising international}}

Aktuálna revízia z 14:35, 29. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: svetová asociácia určená ako služba záujmom všetkých profesionálov, ktorých sa dotýka odbor reklamy v mieste predaja, t. j. zadávateľov reklamy, maloobchodníkov, výrobcov a dizajnérov POP materiálov, reklamných agentúr a pod.
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: POP materiály, AMA, marketingová komunikácia, bod predaja, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: point of purchase advertising international
Poznámka: Asociácia POPAI bola založená v roku 1936 v USA a neskôr v roku 1988 v Európe. Členovia POPAI Central Europe - neziskovej medzinárodnej inštitúcie prijali Valnou hromadou 12.3.2003 Etický kódex, ktorý pri svojej práci dodržujú.