Termín:multinacionálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=medzinárodný marketing, multikultúrny marketing, multiregionálny marketing
+
|Related terms=medzinárodný marketing, multikultúrny marketing, multiregionálny marketing, globálny marketing
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Dudinská, E.: Medzinárodný marketing. 1999.
 
|Bibliography=Dudinská, E.: Medzinárodný marketing. 1999.

Verzia zo dňa a času 11:30, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súvisí so vznikom a vývojom multinacionálnych korporácií, ktoré pôsobia v mnohých krajinách, ale na každom miestnom trhu sa snažia pôsobiť ako "domáca" firma
Zdroj: Dudinská, E.: Medzinárodný marketing. 1999.

Príbuzné termíny: medzinárodný marketing, multikultúrny marketing, multiregionálny marketing, globálny marketing