Termín:animácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=animácia
 
|Name=animácia
 
|Definition=statické obrázky premietnuté v rýchlom časovom slede, vytvárajúce dojem pohybu
 
|Definition=statické obrázky premietnuté v rýchlom časovom slede, vytvárajúce dojem pohybu
|Localized definitions=
 
 
|Field=audiovizuálna technika
 
|Field=audiovizuálna technika
|Localized fields=
 
 
|Related terms=film, reklama
 
|Related terms=film, reklama
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=animation}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=animation
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Základným tvorivým postupom pri vzniku animovaného filmu je animácia. Animácia je oživovanie kreslených, grafických alebo priestorových predmetov nasnímaných nasledujúco po sebe v jednotlivých fázach pohybu po samostatných políčkach filmového pásu.
 
|Context=Základným tvorivým postupom pri vzniku animovaného filmu je animácia. Animácia je oživovanie kreslených, grafických alebo priestorových predmetov nasnímaných nasledujúco po sebe v jednotlivých fázach pohybu po samostatných políčkach filmového pásu.
|Context source=kol. autorov: Malý slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2005.
+
|Context source=kol. autorov: Malý slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2005.
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Anim%C3%A1cia
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Anim%C3%A1cia
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 20:11, 25. január 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: audiovizuálna technika
Definícia: statické obrázky premietnuté v rýchlom časovom slede, vytvárajúce dojem pohybu
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Základným tvorivým postupom pri vzniku animovaného filmu je animácia. Animácia je oživovanie kreslených, grafických alebo priestorových predmetov nasnímaných nasledujúco po sebe v jednotlivých fázach pohybu po samostatných políčkach filmového pásu.
Zdroj kontextu: kol. autorov: Malý slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2005.
Príbuzné termíny: film, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: animation
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Anim%C3%A1cia