Termín:sponzoring obsahu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=internetový marketing, sponzorovanie
 
|Related terms=internetový marketing, sponzorovanie
|Synonyms=content sponsorship
+
|Synonyms=
 
|Bibliography=Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.
 
|Bibliography=Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=content sponsorship}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=content sponsorship}}

Aktuálna revízia z 14:34, 29. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: metóda, technika internetového marketingu, keď sponzor platí za to, že je zobrazovaný ako poskytovateľ určitého obsahu
Zdroj: Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.

Príbuzné termíny: internetový marketing, sponzorovanie
Cudzojazyčný ekvivalent: en: content sponsorship