Termín:integrujúci marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=integrovaný marketing
+
|Related terms=integrovaný marketing, riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Bibliography=Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.

Verzia zo dňa a času 10:59, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: zaoberá sa mixovaním a zlaďovaním marketingových aktivít tak, aby sa maximalizovali ich individuálne a kolektívne účinky
Zdroj: Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.

Príbuzné termíny: integrovaný marketing, riadenie vzťahov so zákazníkmi