Termín:alternatívne marketingové stratégie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=alternatívne marketingové stratégie
 
|Name=alternatívne marketingové stratégie
 
|Definition=marketingové stratégie dostupné pre všetky organizácie v odvetví pohostinstva a cestovného ruchu: stratégia jedného cieľového trhu, koncentrovaná marketingová stratégia, totálna marketingová stratégia a nerozlišovacia marketingová stratégia
 
|Definition=marketingové stratégie dostupné pre všetky organizácie v odvetví pohostinstva a cestovného ruchu: stratégia jedného cieľového trhu, koncentrovaná marketingová stratégia, totálna marketingová stratégia a nerozlišovacia marketingová stratégia
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketing cestovného ruchu, marketingová stratégia
 
|Related terms=marketing cestovného ruchu, marketingová stratégia
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.
|Bibliography=PODĽA Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1995.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Organizácie, ktoré sledujú tieto alternatívne marketingové stratégie, boli špecificky pomenované. Skupiny, ktoré akceptujú stratégiu jedného cieľového trhu, sú známe ako výklenkári, organizácie používajúce koncentrovanú a totálnu stratégiu sú často nazývané segmentári. Meno obyčajne priraďované používateľom štvrtej stratégie je kombinátori.
 
|Comment=Organizácie, ktoré sledujú tieto alternatívne marketingové stratégie, boli špecificky pomenované. Skupiny, ktoré akceptujú stratégiu jedného cieľového trhu, sú známe ako výklenkári, organizácie používajúce koncentrovanú a totálnu stratégiu sú často nazývané segmentári. Meno obyčajne priraďované používateľom štvrtej stratégie je kombinátori.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 18:25, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingové stratégie dostupné pre všetky organizácie v odvetví pohostinstva a cestovného ruchu: stratégia jedného cieľového trhu, koncentrovaná marketingová stratégia, totálna marketingová stratégia a nerozlišovacia marketingová stratégia
Zdroj: PODĽA: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.

Príbuzné termíny: marketing cestovného ruchu, marketingová stratégia
Poznámka: Organizácie, ktoré sledujú tieto alternatívne marketingové stratégie, boli špecificky pomenované. Skupiny, ktoré akceptujú stratégiu jedného cieľového trhu, sú známe ako výklenkári, organizácie používajúce koncentrovanú a totálnu stratégiu sú často nazývané segmentári. Meno obyčajne priraďované používateľom štvrtej stratégie je kombinátori.