Termín:customer experience management: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=manažment, marketingový nástroj, zákazník
 
|Related terms=manažment, marketingový nástroj, zákazník
 
|Synonyms=CEM
 
|Synonyms=CEM
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=customer experience management}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=customer experience management}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 11:34, 15. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj na zvýšenie lojality zákazníka
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: CEM
Príbuzné termíny: manažment, marketingový nástroj, zákazník
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer experience management