Termín:vysielanie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=vysielanie
+
|Name=audiovizuálna technika, vysielanie
|Definition=šírenie pôvodných kódovaných alebo nekódovaných rozhlasových programových služieb alebo televíznych programových služieb, ako aj ďalších zvukových, obrazových, alebo zvukovo-obrazových informácií vrátane teletextu prostredníctvom telekomunikačných sietí alebo telekomunikačných zariadení určených na príjem verejnosťou
+
|Definition=šírenie pôvodných kódovaných alebo nekódovaných rozhlasových programových služieb alebo televíznych programových služieb, ako aj ďalších zvukových, obrazových, alebo zvukovo-obrazových informácií vrátane teletextu prostredníctvom telekomunikačných sietí alebo telekomunikačných zariadení určených na príjem verejnosťou
|Localized definitions=
 
 
|Field=vysielanie
 
|Field=vysielanie
|Localized fields=
 
 
|Related terms=televízia, rozhlas
 
|Related terms=televízia, rozhlas
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=broadcasting}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=broadcasting
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=V tomto roku vlastne aj verejnoprávna STV definitívne prebrala model vysielania komerčných televízií. Dokonca aj v obsahu vzorov a modelov správania sa a spôsobov života kopírujú Markízu alebo Joj-ku.
 
|Context=V tomto roku vlastne aj verejnoprávna STV definitívne prebrala model vysielania komerčných televízií. Dokonca aj v obsahu vzorov a modelov správania sa a spôsobov života kopírujú Markízu alebo Joj-ku.
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s. 14.01.2004.
+
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 14. 1. 2004.
 
|URL=http://www.medialnavychova.sk/vysielanie/
 
|URL=http://www.medialnavychova.sk/vysielanie/
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 15:08, 7. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: vysielanie
Definícia: šírenie pôvodných kódovaných alebo nekódovaných rozhlasových programových služieb alebo televíznych programových služieb, ako aj ďalších zvukových, obrazových, alebo zvukovo-obrazových informácií vrátane teletextu prostredníctvom telekomunikačných sietí alebo telekomunikačných zariadení určených na príjem verejnosťou
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: V tomto roku vlastne aj verejnoprávna STV definitívne prebrala model vysielania komerčných televízií. Dokonca aj v obsahu vzorov a modelov správania sa a spôsobov života kopírujú Markízu alebo Joj-ku.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 14. 1. 2004.
Príbuzné termíny: televízia, rozhlas
Cudzojazyčný ekvivalent: en: broadcasting
URL: http://www.medialnavychova.sk/vysielanie/