Termín:marketing duálneho distribučného kanálu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
d
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=None
 
|Acceptability=None
 
|Context=
 
|Context=
|Context source=odporúčaný
+
|Context source=Odporúčaný
 
|URL=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=

Verzia zo dňa a času 11:05, 5. október 2016

„None“ nie je v zozname možných hodnôt (Navrhovaný STD, Historizmus, Profesionalizmus, Zastaraný, Nesprávny, Neologizmus, Eurolegislatívny, Legislatívny, Normalizovaný, Odporúčaný) tejto vlastnosti.
termín
[?]
Oblasť: marketing
Definícia: predaj úplne rovnakého tovaru alebo služby spotrebiteľom aj firmám
Zdroj: Low, K.E. – Baack,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008.

Zdroj kontextu: Odporúčaný
Príbuzné termíny: marketingové kanály