Termín:index dôvery spotrebiteľov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=marketingový výskum, spotrebiteľ
 
|Related terms=marketingový výskum, spotrebiteľ
|Synonyms=consumer confidence index
+
|Synonyms=
 
|Bibliography=Baščišin, V.: Indikátory, ktoré majú vplyv na finančné trhy, Profini - internetový denník, 1.8.2008.
 
|Bibliography=Baščišin, V.: Indikátory, ktoré majú vplyv na finančné trhy, Profini - internetový denník, 1.8.2008.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer confidence index}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer confidence index}}

Verzia zo dňa a času 14:27, 29. september 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vypočítava sa na základe prieskumu rodín, ktorých vzorka sa vyberá náhodným výberom a ukazuje vzťah spotrebiteľov k aktuálnym ekonomickým podmienkam, situácii na trhu práce, perspektíve v kariérnom postupe a zvýšenia príjmov
Zdroj: Baščišin, V.: Indikátory, ktoré majú vplyv na finančné trhy, Profini - internetový denník, 1.8.2008.

Príbuzné termíny: marketingový výskum, spotrebiteľ
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer confidence index