Termín:marxistická teória médií: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marxistická teória médií
 
|Name=marxistická teória médií
 
|Definition=výklad spoločenskej roly [[Term:médium|médií]], ktorý vysvetľuje pôsobenie médií ako dôsledok toho, kto ich vlastní
 
|Definition=výklad spoločenskej roly [[Term:médium|médií]], ktorý vysvetľuje pôsobenie médií ako dôsledok toho, kto ich vlastní
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá, filozofia
 
|Field=masmédiá, filozofia
|Localized fields=
 
 
|Related terms=ideológia, neomarxistická teória médií, Frankfurtská škola
 
|Related terms=ideológia, neomarxistická teória médií, Frankfurtská škola
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Translations=
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Koncept vychádza z klasickej filozofie K. Marxa a F. Engelsa.
 
|Comment=Koncept vychádza z klasickej filozofie K. Marxa a F. Engelsa.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 22:30, 13. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, filozofia
Definícia: výklad spoločenskej roly médií, ktorý vysvetľuje pôsobenie médií ako dôsledok toho, kto ich vlastní
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: ideológia, neomarxistická teória médií, Frankfurtská škola
Poznámka: Koncept vychádza z klasickej filozofie K. Marxa a F. Engelsa.