Termín:marketingový nástroj: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketingový nástroj
 
|Name=marketingový nástroj
 
|Definition=taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné.
 
|Definition=taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné.
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=ľudia, procesy, programy, výkon, 5M mediálneho mixu
|Related terms=ľudia, procesy, programy, výkon
 
 
|Synonyms=four P's
 
|Synonyms=four P's
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 11:27, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné.
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: four P's
Príbuzné termíny: ľudia, procesy, programy, výkon, 5M mediálneho mixu