Termín:vernostný status: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 10:30, 11. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vyjadruje vzťah kupujúceho a značky
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.

Kontext: Kupujúcich možno rozdeliť do štyroch skupín podľa vernostného statusu ku značke a to : hard-core loyals - spotrebitelia, ktorí kupujú neustále rovnakú značku, split loyals - spotrebitelia, ktorí sú verní dvom alebo trom značkám, shifting loyals - spotrebitelia, ktorí prenášajú svoju vernosť z jednej značky na druhú, switchers - spotrebitelia, ktorí neprejavujú vernosť žiadnej značke
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
Príbuzné termíny: značka