Termín:klamlivá reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=reklama tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, označenia pôvodu výrobkov a iných práv a záväzkov, ktorá uvádza do omylu alebo môže uviesť do omylu osoby, ktorým je určená alebo ku ktorým sa dostane, a ktorá v dôsledku klamlivosti môže ovplyvniť ekonomické správanie týchto osôb alebo ktorá poškodzuje alebo môže poškodiť iného súťažiteľa alebo spotrebiteľa
 
|Definition=reklama tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, označenia pôvodu výrobkov a iných práv a záväzkov, ktorá uvádza do omylu alebo môže uviesť do omylu osoby, ktorým je určená alebo ku ktorým sa dostane, a ktorá v dôsledku klamlivosti môže ovplyvniť ekonomické správanie týchto osôb alebo ktorá poškodzuje alebo môže poškodiť iného súťažiteľa alebo spotrebiteľa
 
|Field=právo, obchodné právo
 
|Field=právo, obchodné právo
|Related terms=klamlivé označenie tovaru a služieb, nekalá súťaž
+
|Related terms=klamlivé označenie tovaru a služieb, nekalá súťaž, zľahčovanie
|Bibliography=Zákon č. 513/1991 Z. z. (Obchodný zákonník)
+
|Bibliography=Zákon č. 513/1991 Z. z. (Obchodný zákonník).
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=cs
 
|Language=cs
 
|Localized form=klamavá reklama
 
|Localized form=klamavá reklama
 +
}}
 +
{{Translation
 +
|Language=uk
 +
|Localized form=недобросовісна реклама
 +
}}
 +
{{Translation
 +
|Language=ru
 +
|Localized form=недостоверная реклама
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Legislatívny
 
|Acceptability=Legislatívny

Aktuálna revízia z 10:41, 19. máj 2023

Legislatívny termín [?]

Oblasť: právo, obchodné právo
Definícia: reklama tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, označenia pôvodu výrobkov a iných práv a záväzkov, ktorá uvádza do omylu alebo môže uviesť do omylu osoby, ktorým je určená alebo ku ktorým sa dostane, a ktorá v dôsledku klamlivosti môže ovplyvniť ekonomické správanie týchto osôb alebo ktorá poškodzuje alebo môže poškodiť iného súťažiteľa alebo spotrebiteľa
Zdroj: Zákon č. 513/1991 Z. z. (Obchodný zákonník).

Príbuzné termíny: klamlivé označenie tovaru a služieb, nekalá súťaž, zľahčovanie
Cudzojazyčný ekvivalent: cs: klamavá reklama, uk: недобросовісна реклама, ru: недостоверная реклама
URL: https://www.slov-lex.sk/zoznam-tezaurov/-/tezaurus/koncept/-SK-tezaury-1-7-koncepty-122