Termín:zdieľaný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 11: Riadok 11:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Spoločnosti chápu zdieľaný marketing ako možnosť na zvýraznenie svojej povesti a svojej značky, zvýšenie vernosti zákazníkov, obratu a pozornosti tlače. Veria, že zákazníci budú v stále zvýšenej miere pátrať po záznamoch dobrých prejavov občianskeho vystupovania idúcich ďalej ako dodávanie racionálneho a emocionálneho úžitku.
+
|Comment=Spoločnosti chápu zdieľaný marketing ako možnosť na zvýraznenie svojej povesti a svojej značky, zvýšenie vernosti zákazníkov, obratu a pozornosti tlače. Veria, že zákazníci budú v stále zvýšenej miere pátrať po záznamoch dobrých prejavov občianskeho vystupovania idúcich ďalej ako dodávanie racionálneho a emocionálneho úžitku.
|Context source=Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:05, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: CRM²
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, marketing neziskovej organizácie, komerčný marketing, CRM¹
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cause-related marketing
Poznámka: Spoločnosti chápu zdieľaný marketing ako možnosť na zvýraznenie svojej povesti a svojej značky, zvýšenie vernosti zákazníkov, obratu a pozornosti tlače. Veria, že zákazníci budú v stále zvýšenej miere pátrať po záznamoch dobrých prejavov občianskeho vystupovania idúcich ďalej ako dodávanie racionálneho a emocionálneho úžitku.