Termín:advergaming: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Revízia 394857 používateľa Kristina.bobekova (diskusia) bola vrátená)
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
(Žiaden rozdiel)

Aktuálna revízia z 13:01, 19. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: metóda a technika nástroja marketingovej komunikácie – virálneho marketingu
Zdroj: PODĽA: Schulze, V. – Jöckel, S. – Will, A.: Grundlage der Werbewirkungsforschung für Ingame-Advertising. Menschen Märkte Medien Management. Ilmenau: Berichte aus Forschung und Lehre / Technische Universität Ilmenau, Institut für Medien- und Kommunikationswissenschaft, Fachgebiet Medienmanagement 2007.

Kontext: Výrazom "advergaming" sa chápu značkové on-line hry, ktoré slúžia ako propagačný nástroj a ich hlavným cieľom je odovzdávanie posolstva značky. Hry tak predstavujú reklamu navrhnutú na podporu produktu alebo značky.
Zdroj kontextu: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
Príbuzné termíny: virálny marketing, marketingová komunikácia, on-line reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advergaming