Termín:masa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=označenie nedefinovateľného počtu ľudí, ktorí sú rozptýlení v priestore a neexistujú medzi nimi fyzické ani sociálne väzby
 
|Definition=označenie nedefinovateľného počtu ľudí, ktorí sú rozptýlení v priestore a neexistujú medzi nimi fyzické ani sociálne väzby
 
|Field=masové komunikácie
 
|Field=masové komunikácie
|Related terms=dav, masová komunikácia, masová kultúra, médium, masová spoločnosť
+
|Related terms=dav, masová komunikácia, masová kultúra, médium, masová spoločnosť, dav v komunikácii
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 13:28, 31. marec 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: označenie nedefinovateľného počtu ľudí, ktorí sú rozptýlení v priestore a neexistujú medzi nimi fyzické ani sociálne väzby
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Príbuzné termíny: dav, masová komunikácia, masová kultúra, médium, masová spoločnosť, dav v komunikácii
Cudzojazyčný ekvivalent: en: mass, de: Masse (die), fr: masse (n. f.), it: massa (la)
Poznámka: Termíny masa a dav nie sú v kontexte masmediálnej komunikácie synonymami – masa je totiž rozptýlená, kým dav je viazaný k jednote miesta a času.
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Masa