Termín:bočný facing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=bočný facing
 
|Name=bočný facing
 
|Definition=jeden z cieľov výrobcu rozšíriť kontakt tovaru zo zákazníkom z bočnej strany
 
|Definition=jeden z cieľov výrobcu rozšíriť kontakt tovaru zo zákazníkom z bočnej strany
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=merchadising, facing
 
|Related terms=merchadising, facing
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Aktuálna revízia z 11:35, 19. december 2018

Profesionalizmus [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: jeden z cieľov výrobcu rozšíriť kontakt tovaru zo zákazníkom z bočnej strany
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchadising, facing