Termín:rýchli prijímatelia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=rýchli prijímatelia |Definition=zákazníci, ktorí podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie prijímajú nov…“)
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=rýchli prijímatelia
 
|Name=rýchli prijímatelia
 
|Definition=zákazníci, ktorí podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie prijímajú nové produkty rýchlo, ale opatrne
 
|Definition=zákazníci, ktorí podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie prijímajú nové produkty rýchlo, ale opatrne
|Field=obchod
+
|Field=obchod, spotrebiteľ
 
|Related terms=typológia zákazníkov
 
|Related terms=typológia zákazníkov
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:16, 28. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, spotrebiteľ
Definícia: zákazníci, ktorí podľa klasifikácie prijímateľov na základe relatívneho času prijatia inovácie prijímajú nové produkty rýchlo, ale opatrne
Zdroj: PODĽA: Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.

Príbuzné termíny: typológia zákazníkov