Termín:stratégia odmeny: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=stratégia odmeny
 
|Name=stratégia odmeny
 
|Definition=stratégia budovania lojality zákazníka, pri ktorej sa vychádza z racionálneho uvažovania zákazníka citlivého na ponuku, ktorá mu prináša „niečo navyše“
 
|Definition=stratégia budovania lojality zákazníka, pri ktorej sa vychádza z racionálneho uvažovania zákazníka citlivého na ponuku, ktorá mu prináša „niečo navyše“
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=lojalita zákazníka, stratégia diferenciácie, stratégia lojality, stratégia vzťahu
 
|Related terms=lojalita zákazníka, stratégia diferenciácie, stratégia lojality, stratégia vzťahu
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 21:04, 28. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: stratégia budovania lojality zákazníka, pri ktorej sa vychádza z racionálneho uvažovania zákazníka citlivého na ponuku, ktorá mu prináša „niečo navyše“
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: lojalita zákazníka, stratégia diferenciácie, stratégia lojality, stratégia vzťahu