Termín:imidž firmy: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=imidž firmy |Definition=predstava, obraz či symbol podnikateľského subjektu alebo objektu, ktoré pôsobia v trhovom priestore a ovplyvňujú myslenie a…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=imidž firmy
 
|Name=imidž firmy
 
|Definition=predstava, obraz či symbol podnikateľského subjektu alebo objektu, ktoré pôsobia v trhovom priestore a ovplyvňujú myslenie a konanie zástupcov ponuky aj dopytu
 
|Definition=predstava, obraz či symbol podnikateľského subjektu alebo objektu, ktoré pôsobia v trhovom priestore a ovplyvňujú myslenie a konanie zástupcov ponuky aj dopytu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 14:56, 27. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: predstava, obraz či symbol podnikateľského subjektu alebo objektu, ktoré pôsobia v trhovom priestore a ovplyvňujú myslenie a konanie zástupcov ponuky aj dopytu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate image