Termín:regionálny manažér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=regionálny manažér
 
|Name=regionálny manažér
 
|Definition=manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
 
|Definition=manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, organizácia podniku
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
+
|Related terms=manažér
 +
|Bibliography=PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 16:03, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, organizácia podniku
Definícia: manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
Zdroj: PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Príbuzné termíny: manažér
Cudzojazyčný ekvivalent: en: field sales manager, en: regional manager