Termín:segment trhu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=segment trhu
 
|Name=segment trhu
 
|Definition=relatívne homogénna skupina zákazníkov, ktorí budú reagovať na marketingový mix podobným spôsobom
 
|Definition=relatívne homogénna skupina zákazníkov, ktorí budú reagovať na marketingový mix podobným spôsobom
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod
 +
|Related terms=segmentácia
 
|Synonyms=trhový segment
 
|Synonyms=trhový segment
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=en-US
+
|Language=en
 
|Localized form=market segment
 
|Localized form=market segment
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 10:34, 13. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: relatívne homogénna skupina zákazníkov, ktorí budú reagovať na marketingový mix podobným spôsobom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: trhový segment
Príbuzné termíny: segmentácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market segment