Termín:regionálny manažér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=regionálny manažér
 
|Name=regionálny manažér
 
|Definition=manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
 
|Definition=manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, organizácia podniku
|Bibliography=PODĽA: Bennet 1995
+
|Related terms=manažér
 +
|Bibliography=PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=field sales manager
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=regional manager
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:03, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, organizácia podniku
Definícia: manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
Zdroj: PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Príbuzné termíny: manažér
Cudzojazyčný ekvivalent: en: field sales manager, en: regional manager