Termín:manažér pre skupinu výrobkov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=manažér pre skupinu výrobkov
 
|Name=manažér pre skupinu výrobkov
|Definition=podáva správy marketingovému manažérovi a dohliada na niekoľko produktových manažérov a/alebo manažérov značiek v podniku alebo divízii, kde je viac produktových a/alebo značkových manažérov
+
|Definition=manažér, ktorý podáva správy marketingovému manažérovi a dohliada na niekoľko produktových manažérov a/alebo manažérov značiek v podniku alebo divízii, kde je viac produktových a/alebo značkových manažérov
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, organizácia podniku
|Bibliography=PODĽA: Bennet 1995
+
|Related terms=manažér
 +
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=product group manager
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:32, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, organizácia podniku
Definícia: manažér, ktorý podáva správy marketingovému manažérovi a dohliada na niekoľko produktových manažérov a/alebo manažérov značiek v podniku alebo divízii, kde je viac produktových a/alebo značkových manažérov
Zdroj: PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Príbuzné termíny: manažér
Cudzojazyčný ekvivalent: en: product group manager