Termín:akceptácia značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(5 medziľahlých úprav od 3 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=akceptácia značky
+
|Name=akceptácia značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=ochota spotrebiteľov kúpiť jednu značku pri porovnaní s ostatnými značkami v podstate rovnakého produktu
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Bibliography=PODĽA Adam 1991. Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand acceptance
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 12:40, 24. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: ochota spotrebiteľov kúpiť jednu značku pri porovnaní s ostatnými značkami v podstate rovnakého produktu
Zdroj: PODĽA Adam 1991. Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand acceptance