Termín:marketing duálneho distribučného kanálu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketing duálneho distribučného kanálu
 
|Name=marketing duálneho distribučného kanálu
 
|Definition=predaj úplne rovnakého tovaru alebo služby spotrebiteľom aj firmám
 
|Definition=predaj úplne rovnakého tovaru alebo služby spotrebiteľom aj firmám
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingové kanály
 
|Related terms=marketingové kanály
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K.E. – Baack,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008.
|Bibliography=Low, K.E. – Baack,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:34, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: predaj úplne rovnakého tovaru alebo služby spotrebiteľom aj firmám
Zdroj: PODĽA: Clow, K.E. – Baack,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008.

Príbuzné termíny: marketingové kanály