Termín:multinacionálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=multinacionálny marketing
 
|Name=multinacionálny marketing
 
|Definition=súvisí so vznikom a vývojom multinacionálnych korporácií, ktoré pôsobia v mnohých krajinách, ale na každom miestnom trhu sa snažia pôsobiť ako "domáca" firma
 
|Definition=súvisí so vznikom a vývojom multinacionálnych korporácií, ktoré pôsobia v mnohých krajinách, ale na každom miestnom trhu sa snažia pôsobiť ako "domáca" firma
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=medzinárodný marketing, multikultúrny marketing, multiregionálny marketing, globálny marketing
|Related terms=medzinárodný marketing, multikultúrny marketing, multiregionálny marketing
+
|Bibliography=Dudinská, E.: Medzinárodný marketing. Prešov: Manacon 1999.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Dudinská, E.: Medzinárodný marketing. 1999.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:30, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súvisí so vznikom a vývojom multinacionálnych korporácií, ktoré pôsobia v mnohých krajinách, ale na každom miestnom trhu sa snažia pôsobiť ako "domáca" firma
Zdroj: Dudinská, E.: Medzinárodný marketing. Prešov: Manacon 1999.

Príbuzné termíny: medzinárodný marketing, multikultúrny marketing, multiregionálny marketing, globálny marketing