Termín:MECCAS: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=MECCAS
 
|Name=MECCAS
 
|Definition=prístup, podľa ktorého treba pri tvorení reklamy používať päť prvkov – vlastnosti produktu, výhody pre spotrebiteľa, miesta pôsobenia, osobné hodnoty a realizačný rámec
 
|Definition=prístup, podľa ktorého treba pri tvorení reklamy používať päť prvkov – vlastnosti produktu, výhody pre spotrebiteľa, miesta pôsobenia, osobné hodnoty a realizačný rámec
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama, mediálna stratégia, mediálne ciele
 
|Related terms=reklama, mediálna stratégia, mediálne ciele
|Synonyms=means-end conceptualization of components for advertising strategy
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace, 2008.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=means-end conceptualization of components for advertising strategy}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=means-end conceptualization of components for advertising strategy
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:29, 19. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: prístup, podľa ktorého treba pri tvorení reklamy používať päť prvkov – vlastnosti produktu, výhody pre spotrebiteľa, miesta pôsobenia, osobné hodnoty a realizačný rámec
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: reklama, mediálna stratégia, mediálne ciele
Cudzojazyčný ekvivalent: en: means-end conceptualization of components for advertising strategy