Termín:Maletzkeho model komunikácie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=Maletzkeho model komunikácie
 
|Name=Maletzkeho model komunikácie
 
|Definition=model komunikácie s dôrazom na psychologické premenné na strane [[Term:komunikátor|komunikátora]] i adresáta, medzi ktorými existujú plánované i spontánne spätné väzby
 
|Definition=model komunikácie s dôrazom na psychologické premenné na strane [[Term:komunikátor|komunikátora]] i adresáta, medzi ktorými existujú plánované i spontánne spätné väzby
|Localized definitions=
 
 
|Field=masové komunikácie
 
|Field=masové komunikácie
|Localized fields=
 
 
|Related terms=masa, publikum, komunikátor
 
|Related terms=masa, publikum, komunikátor
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Translations=
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 22:01, 13. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: model komunikácie s dôrazom na psychologické premenné na strane komunikátora i adresáta, medzi ktorými existujú plánované i spontánne spätné väzby
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: masa, publikum, komunikátor