Termín:share: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=share
 
|Name=share
 
|Definition=podiel divákov, ktorý získa určitý televízny program z celku všetkých divákov, ktorí majú v daný okamih zapnutý televízny program, tzv. podiel na televíznom trhu
 
|Definition=podiel divákov, ktorý získa určitý televízny program z celku všetkých divákov, ktorí majú v daný okamih zapnutý televízny program, tzv. podiel na televíznom trhu
|Localized definitions=
 
 
|Field=televízia
 
|Field=televízia
|Localized fields=
 
 
|Related terms=publikum, rating, televízia
 
|Related terms=publikum, rating, televízia
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=Televízia JOJ tentokrát zaujala filmom a to výrazne nad jej priemer, denný share 15,2 % jej priniesol film Nevesta na úteku.
 
|Context=Televízia JOJ tentokrát zaujala filmom a to výrazne nad jej priemer, denný share 15,2 % jej priniesol film Nevesta na úteku.
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o., 05/4
+
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s r. o., apríl 2005.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 14:42, 5. marec 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: televízia
Definícia: podiel divákov, ktorý získa určitý televízny program z celku všetkých divákov, ktorí majú v daný okamih zapnutý televízny program, tzv. podiel na televíznom trhu
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Televízia JOJ tentokrát zaujala filmom a to výrazne nad jej priemer, denný share 15,2 % jej priniesol film Nevesta na úteku.
Zdroj kontextu: www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s r. o., apríl 2005.
Príbuzné termíny: publikum, rating, televízia