Termín:neuromarketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=neuromarketing
 
|Name=neuromarketing
 
|Definition=metóda, technika marketingovej komunikácie, komerčnej komunikácie, založená na využívaní poznatkov psychológie, neuropsychológie, kognitívnej psychológie
 
|Definition=metóda, technika marketingovej komunikácie, komerčnej komunikácie, založená na využívaní poznatkov psychológie, neuropsychológie, kognitívnej psychológie
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama, marketingová komunikácia
 
|Related terms=reklama, marketingová komunikácia
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Bibliography=Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Neuromarketing je relatívne mladým marketingovým odvetvím, ktoré je založené na najnovších poznatkoch štúdii v oblasti psychológie a neurológie. Jeho cieľom je na základe týchto poznatkov lepšie identifikovať a pochopiť reakcie v mozgu, ktoré súvisia s nákupným správaním a rozhodovaním spotrebiteľov a využiť ich pre zefektívnenie komerčných aktivít výrobcov.
 
|Context=Neuromarketing je relatívne mladým marketingovým odvetvím, ktoré je založené na najnovších poznatkoch štúdii v oblasti psychológie a neurológie. Jeho cieľom je na základe týchto poznatkov lepšie identifikovať a pochopiť reakcie v mozgu, ktoré súvisia s nákupným správaním a rozhodovaním spotrebiteľov a využiť ich pre zefektívnenie komerčných aktivít výrobcov.
 
|Context source=Krofianová, D.: Neuromarketing - nový marketingový nástroj.  In: Trend marketing č. 12/2007, str. 34.
 
|Context source=Krofianová, D.: Neuromarketing - nový marketingový nástroj.  In: Trend marketing č. 12/2007, str. 34.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:34, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, technika marketingovej komunikácie, komerčnej komunikácie, založená na využívaní poznatkov psychológie, neuropsychológie, kognitívnej psychológie
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Kontext: Neuromarketing je relatívne mladým marketingovým odvetvím, ktoré je založené na najnovších poznatkoch štúdii v oblasti psychológie a neurológie. Jeho cieľom je na základe týchto poznatkov lepšie identifikovať a pochopiť reakcie v mozgu, ktoré súvisia s nákupným správaním a rozhodovaním spotrebiteľov a využiť ich pre zefektívnenie komerčných aktivít výrobcov.
Zdroj kontextu: Krofianová, D.: Neuromarketing - nový marketingový nástroj. In: Trend marketing č. 12/2007, str. 34.
Príbuzné termíny: reklama, marketingová komunikácia