Termín:EuroShop: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=EuroShop
 
|Name=EuroShop
|Definition=názov odborného veľtrhu investičných potrieb pre obchod
+
|Definition=osvetový veľtrh obvykle konaný v Nemecku, ktorého témou je sféra maloobchodu a veľkoobchodu s vystavovateľmi z oblasti obchodnej techniky, obchodnej technológie, nových typov predajní, nových trendov v obchode
|Localized definitions=
+
|Field=obchod, marketing
|Field=marketing
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
|Localized fields=
+
|Translations={{Translation
|Related terms=
+
|Language=en
|Synonyms=The Global Retail Trade Fair Dusseldorf Germany
+
|Localized form=Euroshop Fair
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
}}
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
+
|Comment=Celý názov popredného európskeho i svetového marketingového veľtrhu, ktorý sa koná v nemeckom Düsseldorfe, je ''The Global Retail Trade Fair''.
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 09:06, 18. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: osvetový veľtrh obvykle konaný v Nemecku, ktorého témou je sféra maloobchodu a veľkoobchodu s vystavovateľmi z oblasti obchodnej techniky, obchodnej technológie, nových typov predajní, nových trendov v obchode
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: Euroshop Fair
Poznámka: Celý názov popredného európskeho i svetového marketingového veľtrhu, ktorý sa koná v nemeckom Düsseldorfe, je The Global Retail Trade Fair.