Termín:priamy marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=priamy marketing
 
|Name=priamy marketing
 
|Definition=nástroj na budovanie individuálnych vzťahov so zákazníkmi, ktorý súvisí s distribučným aj komunikačným mixom
 
|Definition=nástroj na budovanie individuálnych vzťahov so zákazníkmi, ktorý súvisí s distribučným aj komunikačným mixom
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingový nástroj, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, komunikačný mix, riadenie vzťahov so zákazníkmi, telemarketing, online marketing
 
|Related terms=marketingový nástroj, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, komunikačný mix, riadenie vzťahov so zákazníkmi, telemarketing, online marketing
 
|Synonyms=direct marketing
 
|Synonyms=direct marketing
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=direct marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=direct marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Ide o neverejný, okamžitý a interaktívny marketing, prispôsobený pre konkrétneho zákazníka. Najčastejšie formy priameho marketingu sú direct mail (adresný ponukový komerčný list), telemarketing, teleshopping, elektronický marketing, online marketing, zásielkový predaj.
 
|Comment=Ide o neverejný, okamžitý a interaktívny marketing, prispôsobený pre konkrétneho zákazníka. Najčastejšie formy priameho marketingu sú direct mail (adresný ponukový komerčný list), telemarketing, teleshopping, elektronický marketing, online marketing, zásielkový predaj.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:08, 6. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj na budovanie individuálnych vzťahov so zákazníkmi, ktorý súvisí s distribučným aj komunikačným mixom
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: direct marketing
Príbuzné termíny: marketingový nástroj, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, komunikačný mix, riadenie vzťahov so zákazníkmi, telemarketing, online marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: direct marketing
Poznámka: Ide o neverejný, okamžitý a interaktívny marketing, prispôsobený pre konkrétneho zákazníka. Najčastejšie formy priameho marketingu sú direct mail (adresný ponukový komerčný list), telemarketing, teleshopping, elektronický marketing, online marketing, zásielkový predaj.