Termín:klamlivá reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 8: Riadok 8:
 
|Language=cs
 
|Language=cs
 
|Localized form=klamavá reklama
 
|Localized form=klamavá reklama
}}
 
{{Translation
 
|Language=uk
 
|Localized form=недобросовісна реклама
 
}}
 
{{Translation
 
|Language=ru
 
|Localized form=недостоверная реклама
 
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Legislatívny
 
|Acceptability=Legislatívny

Verzia zo dňa a času 22:46, 22. apríl 2022

Legislatívny termín [?]

Oblasť: právo, obchodné právo
Definícia: reklama tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, označenia pôvodu výrobkov a iných práv a záväzkov, ktorá uvádza do omylu alebo môže uviesť do omylu osoby, ktorým je určená alebo ku ktorým sa dostane, a ktorá v dôsledku klamlivosti môže ovplyvniť ekonomické správanie týchto osôb alebo ktorá poškodzuje alebo môže poškodiť iného súťažiteľa alebo spotrebiteľa
Zdroj: Zákon č. 513/1991 Z. z. (Obchodný zákonník).

Príbuzné termíny: klamlivé označenie tovaru a služieb, nekalá súťaž, zľahčovanie
Cudzojazyčný ekvivalent: cs: klamavá reklama
URL: https://www.slov-lex.sk/zoznam-tezaurov/-/tezaurus/koncept/-SK-tezaury-1-7-koncepty-122