Termín:klamlivá reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=klamlivá reklama
 
|Name=klamlivá reklama
|Definition=Klamlivou reklamou je reklama tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, označenia pôvodu výrobkov a iných práv a záväzkov, ktorá uvádza do omylu alebo môže uviesť do omylu osoby, ktorým je určená alebo ku ktorým sa dostane, a ktorá v dôsledku klamlivosti môže ovplyvniť ekonomické správanie týchto osôb alebo ktorá poškodzuje alebo môže poškodiť iného súťažiteľa alebo spotrebiteľa.
+
|Definition=reklama tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, označenia pôvodu výrobkov a iných práv a záväzkov, ktorá uvádza do omylu alebo môže uviesť do omylu osoby, ktorým je určená alebo ku ktorým sa dostane, a ktorá v dôsledku klamlivosti môže ovplyvniť ekonomické správanie týchto osôb alebo ktorá poškodzuje alebo môže poškodiť iného súťažiteľa alebo spotrebiteľa
|Localized definitions=
+
|Field=právo, obchodné právo
|Field=obchodné právo
+
|Related terms=klamlivé označenie tovaru a služieb, nekalá súťaž, zľahčovanie
|Localized fields=
+
|Bibliography=Zákon č. 513/1991 Z. z. (Obchodný zákonník).
|Related terms=hospodárska súťaž
+
|Translations={{Translation
|Synonyms=
+
|Language=cs
|Bibliography=§ 45 ods. 1 zákona č. 513/1991 Zb., obchodný zákonník
+
|Localized form=klamavá reklama
|Translations={{Translation|Language=cs|Localized form=klamavá reklama}}
+
}}
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Acceptability=Legislatívny
|Context=
+
|URL=https://www.slov-lex.sk/zoznam-tezaurov/-/tezaurus/koncept/-SK-tezaury-1-7-koncepty-122
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Právo]]
 
[[Category:Právo]]

Verzia zo dňa a času 22:46, 22. apríl 2022

Legislatívny termín [?]

Oblasť: právo, obchodné právo
Definícia: reklama tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, označenia pôvodu výrobkov a iných práv a záväzkov, ktorá uvádza do omylu alebo môže uviesť do omylu osoby, ktorým je určená alebo ku ktorým sa dostane, a ktorá v dôsledku klamlivosti môže ovplyvniť ekonomické správanie týchto osôb alebo ktorá poškodzuje alebo môže poškodiť iného súťažiteľa alebo spotrebiteľa
Zdroj: Zákon č. 513/1991 Z. z. (Obchodný zákonník).

Príbuzné termíny: klamlivé označenie tovaru a služieb, nekalá súťaž, zľahčovanie
Cudzojazyčný ekvivalent: cs: klamavá reklama
URL: https://www.slov-lex.sk/zoznam-tezaurov/-/tezaurus/koncept/-SK-tezaury-1-7-koncepty-122